niedziela, 5 sierpnia 2018

Trójgarb i Włodarz - idziemy po Diadem Polskich Gór

Kolejne szczyty do kolekcji Diademu Polskich Gór.

Po wczorajszym dniu pełnym przygód, o czym przeczytacie TUTAJ, dzisiaj postanawiamy spędzić czas spokojniej. Wybieramy się w niższe góry. Jedziemy w Góry Wałbrzyskie do Lubomina, gdzie szlakiem zielonym idziemy na Trójgarb. Po drodze mamy widok na Chełmiec zaliczany do Korony Gór Polskich jako najwyższy szczyt Gór Wałbrzyskich. Na szczycie Trójgarba trwa budowa wieży widokowej. Robimy kółeczko i wracamy szlakiem żółtym.

Przemieszczamy się samochodem w Góry Sowie do Głuszycy. Kolorem niebieskim dochodzimy do Przełęczy Marcowej gdzie dołącza kolor czerwony. Z tymi kolorami idziemy pewien odcinek, po czym musimy odbić w las, ponieważ przez szczyt Włodarza nie przechodzi szlak. W tym momencie pomocny okazuje się GPS. Wracając z Włodarza na szlak mamy widok na Borową, Śnieżkę i ponownie na Chełmiec. Schodzimy tą samą trasą.

Po cudownie spędzonym weekendzie w górach pozostaje nam powrót do domu.